MBA

Master of Business Administration

MBA

Master of Business Administration

10 زنگ خطر که نشان میدهد برند شما شکست خورده است.

منبع: سایت branding strategy insider 

شما زمانی متوجه شکست برند خود در بازار میشوید که:

۱- مصرف کننده و مشتریان بالقوه عکس العمل منفی نسبت به برند شما داشته باشند.

۲- پیامهای خارجی برند شما یک حلقه واقعی با کارمندان ایجاد نکند.

۳-کارمندان مشتاق در شرح اینکه چه چیزی برند آنها را خاص کرده نباشند.

 4- سهم بازار برند در حال کاهش باشد.

۵- رقبا هرگز از برند شما به عنوان یک نقطه مرجع یاد نمی کنند.

۶- مطبوعات درباره برند شما نمینویسند.

۷-مدیر عامل شرکت شما دید قوی برای سازمان و برند ندارد و بیشتر او درباره اهداف مالی به عنوان افق دیدش صحبت میکند.

۸- رهبران سازمان شما هرگز به نظر نرسد که  همراه پیام های برند باشند.

۹- سازمان شما در جذب و حفظ کارمندان با کیفیت بالا شکست خورده باشد.

۱۰-  برند شما در ایجاد مشتری وفادار با مشکل مواجه شده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد