MBA

Master of Business Administration

MBA

Master of Business Administration

پس کوچه های تدبیر

پس کوچه های تدبیر
منبع : مدیران ایران
رئیس؛ افراد را وادار به کار می کند.
مدیر؛ به افراد در کار الهام می بخشد.
رئیس؛ وابسته به قدرت است.
مدیر؛ به حسن نیت تکیه دارد.
رئیس؛ ترس را اشاعه می دهد.
مدیر؛ حسن اعتماد را می پروراند.
رئیس؛ می گوید من.
مدیر؛ می گوید ما.
رئیس؛ خطاکار را نشان می دهد.
مدیر؛ اشتباه را نشان می دهد.
رئیس؛ می گوید کار باید انجام شود.
مدیر؛ می گوید کار چگونه باید انجام شود.
رئیس؛ توقع احترام دارد.
مدیر؛ احترام را برمی انگیزد.
رئیس؛ افراد را منفعل می خواهد.
مدیر؛ افراد را فعال و منتقد می خواهد.
رئیس، افراد را کم درک و نابالغ می داند.
مدیر؛ افراد را فهیم و بالغ می داند.
رئیس؛ با افراد دستوری و گفتاری برخورد می کند.
مدیر؛ با افرادحمایتی و تفویضی برخورد می کند.
رئیس؛ حرف، حرف من است و هر چه بخواهم انجام می دهم.
مدیر؛ حرف، حرف شماست و ما بر طبق نظر شما عمل می کنیم.
رئیس؛ اگر من مسئول هستم،خودم می دانم که چه کنم.
مدیر؛ همه مسئول هستیم، اما پاسخگوئی با من است.
رئیس؛ کارکنان را در مقابل خود مشاهده می کند.
مدیر؛ کارکنان را در کنار خود احساس می کند.
رئیس؛ فرمان می دهد و خواستار قاطعیت در اجرای فرامین است.
مدیر؛ تشویق و ترغیب می کند و خواستار مشارکت کارکنان است.
رئیس؛ با زورگوئی اعمال قدرت می کند.
مدیر؛ در فضایی صمیمی فرماندهی می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد