بررسی نقش موثر برندینگ در رقابت شرکت های خدمات گردشگری استان خوزستان
نوشته : امیر عباس کاویانی نیا
a.ka1356@yahoo.com
mbamanagement.blogfa.com
mba4u.mihanblog.com
چکیده
صنعت گردشگری در دهه ها و سالهای اخیر به دلیل حجم درآمد بسیار بالا همراه با هزینه کرد بسیار پایین و کمترین استفاده از منابع موجود درکشورها اهمیت بسیار ویژه ای پیدا کرده است، و به عنوان درآمد جایگزین صادرات غیر نفتی می تواند اهمیت دو چندانی برای ایران زیبای ما داشته باشد . توسعه صنعت گردشگری یک کشور مستلزم توسعه زیرساخت های گردشگری و فراهم کردن شرایط جذب گردشگر می باشد. در این میان شرکت های خدمات گردشگری می توانند نقش مهمی را ایفا نمایند.با توسعه کسب و کار و در آمد شرکت های خدمات گردشگری موجود در استان می توان صنعت گردشگری استان و کشور را تحت تاثیر قرار داد و موجبات پیشرفت این صنعت را فراهم نمود. در این مقاله سعی شده موضوع رقابت در میان شرکتهای خدمات گردشگری استان خوزستان با توجه به اهمیت نقش برندینگ بررسی گردد.
کلمات کلیدی: - رقابت- خدمات گردشگری، برندینگ